Eerste nummer #Best_Mag voor Dyanne Beekman

Fashionondernemer Dyanne Beekman heeft gistermiddag in het gloednieuwe BEST WESTERN PLUS City Hotel Gouda het allereerste exemplaar van #Best_Mag in ontvangst genomen. De styliste was erg onder de indruk van de eerste editie waarin ze de inhoud van haar smartphone prijsgeeft!

Foto’s: Louis Drent

Wow!

Dyanne was er even stil van toen ze het magazine kreeg uitgereikt van Best Western Nederland-directeur Wytze van den Berg. ‘Wow’, was daarna haar eerste reactie. ‘Als de inhoud net zo mooi is als de cover belooft dat veel goeds!’ En ook de inhoud viel haar niet tegen. #Best_Mag is namelijk een heel divers magazine geworden, dat zich richt op zowel de mannelijke als de vrouwelijke gasten van de Nederlandse Best Western Hotels. Human interest interviews, zoals dat met operazanger Ernst Daniël Smid en zijn dochter Coosje worden afgewisseld met shoppingrubrieken en bijvoorbeeld een meer populair-wetenschappelijk ingestoken stuk over de grootste radiotelescoop ter wereld, die voor het grootste deel in Nederland ligt.

Exclusieve sterrenshoot

Voor de modeshoot van #Best_Mag, gingen de makers van #Best_Mag naar BEST WESTERN Hotel Restaurant Fidder in de Overijsselse hoofdstad Zwolle. Het jugendstil-interieur vormde de perfecte achtergrond voor de ‘sterrenshoot’ die ook het coverbeeld opleverde. Sterren kom je sowieso veel tegen in het eerste nummer van #Best_Mag, want ze vormen het thema van de eerste editie. Zo lees je waar het in Nederland nog donker genoeg is om ’s nachts een echte sterrenhemel te kunnen bewonderen en vind je een top 6 van de mooiste Nederlandse vestingsteden, die als sterren in het landschap liggen

#Smartphone van

De #Smartphone_van is een van de vaste rubrieken in het magazine. De smartphone is het meest persoonlijke stuk gereedschap van de moderne mens. Hoe leuk is het dan om eens ongegeneerd door de foto’s, muziek, berichten en apps van een BN’er te scrollen? Best Western Nederland was erg blij dat Dyanne Beekman bereid was dit stukje van haar privé-leven met ons te delen.  Haar Beekman Group bestaat alweer zestien jaar en is ontstaan uit Beekman Styling, dat  Dyanne oprichtte vanuit haar activiteiten als imagoconsultant.

Mission statement

Het bedrijf van Dyanne Beekman heeft een duidelijk ‘mission statement’ als uitgangspunt; ‘versterking van het individu middels imageconsulting en stylingadvies’. Dyanne deelt ook de kernwaarden van Best Western: kwaliteit, zelfstandigheid, eerlijke prijs en maatschappelijk verantwoord. ‘Best Western en de Beekman Group passen goed bij elkaar omdat we dezelfde waarden delen,’ zei ze hierover tijdens de presentatie gisteren. Inmiddels is Beekman Group uitgegroeid tot een onderneming met vier divisies, waaronder bedrijfskleding en events. Beekman Group voert de kledinglijnen DYANNE ‘jas tot tas’, DYANNE+, CHRISTIAN by dyanne en DYANNE at Livera.

Meer informatie vind je op de website van Beekman Group.