Best Western Awards uitgereikt

Roel en Anita Rol, eigenaren van BEST WESTERN PREMIER ART Hotel Eindhoven hebben op 28 januari jl. voor de tweede keer de ‘Best Western Quality Award’ in ontvangst mogen nemen. Van alle 42 Best Western hotels in Nederland behaalde het hotel in 2012 de hoogste score op onderhoud, schoonmaak en gasttevredenheid.

Jaarlijks worden alle Best Western Hotels in Nederland gecontroleerd op de internationale eisen die Best Western stelt op het gebied van onderhoud, kwaliteit, service, personeel, schoonmaak en branding. Het hotel dat de beste resultaten behaalt ontvangt de ‘Best Western Quality Award’. De feedback van gasten – berekend naar het gemiddelde van alle online reviews van sites als Booking.com, TripAdvisor en Hotels.com – maakt een belangrijk onderdeel uit van de score.

BEST WESTERN PREMIER ART Hotel Eindhoven wint Quality Award 2012-2013

BEST WESTERN PREMIER ART Hotel Eindhoven wint Quality Award 2012-2013

BEST WESTERN PREMIER ART Hotel Eindhoven neemt de Quality Award voor de tweede keer mee naar huis. In 2010 scoorde het hotel eerder al het hoogst op kwaliteit en gasttevredenheid. Op dit moment is het hotel bovendien genomineerd voor de titel ´Het Schoonste Hotel van Nederland´, een verkiezing op initiatief van onder andere groothandel Bunzl en softwareleverancier Olery.

Naast de Quality Award, werden ook prijzen uitgereikt voor ‘Best Investment’, ‘Best Rewards performance’ en ‘Best Revenue performance’. BEST WESTERN PLUS Hotel Blue Square ontving de ‘Best Investment’ award. Het Amsterdamse hotel behaalde in 2012 al het BEST WESTERN PLUS-label en voldoet daarmee aan extra comforteisen op zes gebieden: aankomst, eten en drinken, service, badkamer, slapen en werk en entertainment. BEST WESTERN PLUS Hotel Blue Square biedt haar gasten bijvoorbeeld standaard luxere badproducten, een kinderspeelplek en een bookshop waar gasten boeken kunnen achterlaten en meenemen. De ‘Best Rewards performance’ award is voor BEST WESTERN Apollo Museumhotel Amsterdam vanwege een omzettoename van 177%, gerealiseerd door middel van het loyaliteitsprogramma Best Western Rewards. BEST WESTERN Hotel Nobis te Asten ontving de ‘Best Revenue performance’ vanwege een omzetstijging van bijna 200% via het Best Western reserveringssysteem.

Reacties

  1. […] Best Western Awards uitgereikt […]